חדרי ועידה וירטואלים

מה זה חדר ועידה וירטואלי ?

חברת טלקשר מערכות תקשורת מתקדמות גאה להציג את שירות חדרי ועידה וירטואלים.
שרות זה מאפשר לכם לקיים שיחות עם כמות משתתפים בלתי מוגבלת באונליין מכל מקום ובכל זמן באיכות מקסימאלית!

שיחות ועידה קוליות הן תחליף יעיל וחסכוני לפגישות פנים אל פנים עם קולגות, לקוחות, ועובדים ברחבי העולם. וכן מורים לתלמידים, ואפילו משפחה,
שיחות הועידה מתבצעות באמצעות הטכנולוגיה המובילה בעולם ובגיבוי של מערך תפעול ותמיכה המבטיח את איכות שיחת הועידה.
חדרי שיחות הועידה זמינים בכל זמן ומכל מקום וכל שתצטרכו על מנת לקיים שיחת ועידה מרובות משתתפים.

למי השירות מתאים ?

לפרטיים, מוסדות, עסקים, עמותות, עיריות, רשויות מקומיות בישראל, ועוד...
עם חדר הועידה וירטואלי של חברת טלקשר לא משנה איזו שיחה עליך לקיים ועם כמה משתתפים. שיחות ועידה קוליות מהוות תחליף חסכוני ומקצועי לפגישות פנים אל פנים ולכן חוסכות לך כסף רב.
חדר ועידה וירטואלי זמין 24/6, מכל מקום בארץ ובעולם ומאפשר לך ולעובדיך לנהל שיחות ועידה קוליות באיכות גבוהה בקלות ובמחיר נמוך. אין צורך בהתקנת חומרה או תוכנה כלשהיא, כל שנדרש הוא מכשיר טלפון.
חדר הישיבות הטלפוני של טלקשר מערכות תקשורת מתקדמות מגובה במיטב הטכנולוגיה, ובכך מספק חיבור יציב באיכות שיחה ללא פשרות

חשוב לדעת...

אנו יודעים שלעיתים המידע המועבר בשיחות כאלה הוא רגיש ולכן אנו מעמידים בפני לקוחותינו כלים מגוונים לאבטחה מירבית בהתאם לרמה הנדרשת.
ניהול שיחות מרובות משתתפים, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי ובכל איזור זמן בעולם, מגבירים את זמינותך ומאפשרים קיום פגישות עבודה וירטואליות בכל איזור זמן, מכל מקום ומכל טלפון.
אנו מספקים אפשרויות אבטחה מגוונות בהתאם לרגישות המידע, תיעוד השיחות בפירוט השיחות הארגוני, כולל הקלטות ושמירה בארכיון שיחות מאובטח

היתרונות בשירות שלנו:

✔ איכות מקסימאלית!
✔ סיסמא יעודיית לכל חדר.
✔ אפשרות לכניסה כמנהל, מרצה או מנחה.
✔ ניהול הרשאות וסיסמאות.
✔ יכולת לעריכת הצבעות, סקרים ושאלונים.
✔ צפייה בכל המשתתפים בחדרי הועידה כולל ניהול היסטוריה וסימון משתתפים.
✔ דוחות בזמן אמת כולל חיווי מספרי טלפון נכנסים לחדרי הועידה השונים.

הגדרת סוגי משתתפים בשיחה:
• האזנה בלבד.
• האזנה ודיבור.
• האזנה בלבד, ודיבור רק משלב מסויים.
• שימוש מלא בשירות ללא צורך בציוד קצה ייעודי

איך זה עובד ?

1. המשתתפים מקבלים מספר מקומי וקוד לשיחה (למנהל השיחה יש קוד סודי אישי המאפשר לו לנהל את השיחה, להוסיף ולהוריד משתתפים ועוד...)
2. משתתפי השיחה מתקשרים למספר המקומי במועד שנקבע מראש, תוך הקשת קוד הגישה שסופק להם ולאחריו #
3. כולם מחוברים!




לא בטוחים מה מתאים לכם?
צרו קשר ונבנה יחד את המוצר שתפור במיוחד בשבילכם



צור קשר


להתאמת מערכת וקבלת הצעת מחיר

ניתן ליצור קשר
 טלפון: 1800-015-066
 דוא"ל: office@telekesher.co.il
 פקס: 073-2404964