מרכזיה וירטואלית – מרכזית IP

מה זה מרכזיה וירטואלית ?

במרכזיה וירטואלית מותקן מערכת ניתוב שיחות חכמה בה השיחות הנכנסות לעסק, או למוסד מועברות אוטומטית לטלפונים מחוץ למשרד.
כאשר כל ספרה יכולה גם להוות מספר יעודי אליו מועבר השיחה. השירות מותאם לבעלי עסקים ללא משרד עם מספר נותני שרות או לעסקים עם משרד כתגבור או לשעות וימים בהם המשרד סגור.

פעם, להכניס מרכזיה חדשה לעסק היה סיפור יקר, מורכב, שלוקח זמן. שלא לדבר על התחזוקה השוטפת שדרשה משאבים בלתי נגמרים של זמן, כסף ואנרגיה.
מהפכת הענן שינתה את כללי המשחק ומאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות,
אצלנו בטלקשר מערכות תקשורת מתקדמות תקבללו מרכזיה וירטואלית מתקדמת עם כל הפיצ'רים הכי מתקדמים, זמינות מכל מקום ובכל שעה, ללא שום בעיות תחזוקה ועם תשלום הוגן במיוחד על בסיס שימוש בלבד.

היתרונות של מרכזייה וירטואלית!

היתרונות של מרכזייה וירטואלית! הן עסקים קטנים והן עסקים גדולים מכירים בחשיבות של תקשורת לעסק.
תקשורת היא למעשה שם גנרי למגוון רחב של תהליכים ארגוניים אותם מבצעים עסקים מדי יום ביומו ובעזרתם הם יכולים לתפקד בצורה יעילה בתוך העסק ומחוצה לו. החל ממחשוב, דרך שיווק ופרסום, מתן מענה ללקוחות והידברות עם ספקים ועד לתקשורת פנים ארגונית,
בעוד שבעבר המרכזיות האחראיות לתקשורת בבית העסק היו מבוססות על קווי הטלפון, כיום הן מבוססות על תקשורת אלחוטית (וירטואלי) ובמילים אחרות: על האינטרנט.

כדאי לדעת...

לכל שלוחה ניתן לחבר טלפוני מנהלים חכמים, טלפוני IP פשוטים, טלפוני תוכנה ללפטופ או טלפונים סלולריים. מרכזייה וירטואלית אינה מוגבלת מבחינת יכולת הגידול ומאפשרת תכונות שאינן קיימות במערכות מתחרות,
ולכן מבטיחה פתרון לטווח ארוך עם מענה לכל צרכי העסק.
פתרון מרכזייה וירטואלית מבוסס על תוכנת Asterisk ומערכת הפעלה Linux שמבטיחות מערכת פתוחה, גמישה ויעילה. עסקים המיישמים מרכזיה וירטואלית זוכים לתכונות של עסק גדול בתקציב של עסק קטן.
הם מקבלים החזר השקעה מהיר באמצעות חסכון בעלויות שוטפות, שיפור השירות ללקוח, סיוע בהגדלת המכירות, בזמינות העובדים ובניהול השוטף.

אמינות ויציבות:

✔ מרכזיה בענן מהדור החדש עם היכולות המתקדמות ביותר
✔ תקשורת טובה יותר בין העובדים, לקוחות וספקים
✔ זמינות מלאה להתקשרות מכל מקום בארץ ובעולם
✔ גמישות מלאה במספר הקווים לצורך התרחבות או צמצום הפעילות
✔ עדכניות מלאה עם הוספת שיפורים ועדכונים בצורה שוטפת
✔ ללא השקעה ראשונית וללא צורך בהקמת תשתית
✔ צמצום בעלויות התקשורת בצורה משמעותית
✔ הקלטות שיחה בענן לכלל השלוחות במרכזיה כולל ממשק ניהול ופירוט שיחות.
✔ נתב שיחות ללא מגבלת תפריטים.
✔ מוזיקה בהמתנה ללא עלות (התקליט באחריות הלקוח).
✔ אין מגבלה לכמות מספרי טלפון ללקוח.
✔ כל שלוחה כוללת תא קולי למייל ללא עלות (אפשרי לביטול על פי בקשת הלקוח)


לא בטוחים מה מתאים לכם?
צרו קשר ונבנה יחד את המוצר שתפור במיוחד בשבילכם



צור קשר


להתאמת מערכת וקבלת הצעת מחיר

ניתן ליצור קשר
 טלפון: 1800-015-066
 דוא"ל: office@telekesher.co.il
 פקס: 073-2404964